Scotty McCreery jagab romantilisi detaile alates ettepanekust kuni lapsepõlve kallimaani: see oli "täiuslik"

Sisukord:

Anonim

Scotty McCreery uus laul 'This Is It' oli tema ettepanek Gabi Dugalile ! Tema HL-podcasti intervjuus on meil armsamaid detaile.

Vabandust, kutid, kuid Scotty McCreery võis kõigi aegade romantilisema ettepaneku välja tõmmata. American Idoli võitja, 24, kelle uus album Seasons Change on väljas TÄNA, 16. märtsil, tegi hiljuti ettepaneku oma lapsepõlve kallimale Gabi Dugalile. Ja see oli lahkem kui armas! Scotty võttis Gabi matkata Põhja-Carolina Appalachia mägedes, kus nad uurisid suusaradasid ja leidsid ilusa eraldatud kaljupealse koha. Ja seal nad kihlusid!

"See on selline meie hetk, " ütles Scotty meile HollywoodLife'i Podcasti külastades AINULT, külastades seda (kuula SIIT). “See on nagu 30-minutine matk [mäest üles] ja tõenäoliselt viisime meid sinna umbes viie minutiga. Mu süda rassis. Me tõusime sinna ja proovisin seda lihtsalt lahedalt mängida ja ma polnud see, ma olen kindel. Olime seal vist 15, 20 minutit, enne kui lõpuks läksin, sain raamatukotist sõrmuse välja ja kukkusin põlvele. Olin närvis, aga hei, õnneks ütles ta jah. ”

See on nii armas! On selge, kui raputatud Scotty on oma tulevase naisega. Ja kui me ütleme, et ta oli tema lapsepõlve kullake, siis mõtleme seda tegelikult. Nad kohtusid lasteaias! Scotty sai Gina emalt teada, et ta joonistas “Mrs. Gabi McCreery ”südametes oma lasteaiapäevikus. Oh mu jumal. Tegelikult ei hakanud nad siiski tutvuma, kuni keskkooli, mil Scotty oli 17 ja oli juba American Idol käinud.

Scottyl oli veel paar kaarti oma varrukas, et Gabi nende kihlumispäeval üllatada. Ta lendas oma vanemate, Gabi vanemate ja Gabi õe juures! "See töötas tegelikult välja nii, nagu ma seda soovisin, mis juhtub harva suurepäraselt, " naljatas ta. “Gabil polnud aimugi.” Scotty ütles, et nende pered filmisid hetkel, mil Gabi sai teada, et nad teda ootavad. “Gabi libises välja, nii see oligi

kõik läks ideaalselt. Nad tegid päeva tegelikult täpselt nii, nagu ma olin plaaninud, ja me läksime üles mäe tipus asuvasse toredasse restorani ja avanes vaade, mis oli uhke. See oli lihtsalt täiuslik päev. ”

Tema armastus oma tulevase pruudi vastu inspireeris teda kirjutama oma uskumatut uut laulu “This Is It”, ütles ta. "Ma kirjutasin" See on see "tegelikult kaks nädalat enne, kui me kihlusime. Mul oli see plaanitud tee äärde. See on tõesti ettepaneku projekt. Algusest lõpuni saate ettekujutuse sellest, kus me mägedes viibisime ja radadel, mida mööda kaljudele tõusmiseks kulusime ja mida ma mõtlesin ja mida ta mõtles. ”

Scotty uus album Seasons Change, mis sisaldab ka uhket “This Is It”, on saadaval 16. märtsil. Peate kuulama!